Vizuálně-komunikační koncept kulturní instituce – BcA. Lucie Lagertha Týč
BcA. Lucie Lagertha Týč
Bachelor's thesis
Vizuálně-komunikační koncept kulturní instituce
Visual-communication concept of a cultural institution
Abstract:
Bakalářská práce představuje koncept projektu Anežka, mladé umělecké scény pod záštitou Národní galerie Praha (= Mladá Národní galerie Praha / Young National Gallery Prague), který sjednocuje a prezentuje různé druhy vizuální činnosti mladých umělců a designérů. Národní Galerie Praha (dále jen NGP) je v tomto vztahu patronem a záštitou, avšak Anežka funguje autonomně. Práce předkládá vizuální řešení …moreAbstract:
The bachelor's thesis presents the concept of the Anežka project, a young art scene under the auspices of the National Gallery Prague (= Mladá Národní galerie Praha / Young National Gallery Prague), which unites and presents various types of visual activity of young artists and designers. The National Gallery Prague is the patron and auspices in this relationship, but Anežka operates autonomously. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2023
- Supervisor: MgA. Jan Kolář
- Reader: Kamila Matysová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TÝČ, Lucie Lagertha. \textit{Vizuálně-komunikační koncept kulturní instituce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/boy8zl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Současná transformace Národní galerie Praha do on-line modu
Filip Souš -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Mediální obraz Národní galerie Praha od roku 2014 do současnosti
Michaela Figalová -
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
Barbora Doubková -
Grand Opening jako součást PR aktivit Národní galerie Praha
Anna Stránská -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek
Jana Míšková -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights