Veronika MAŠKOVÁ
Master's thesis
Marketing vybrané realitní kanceláře
Marketing of selected real estate agency
Abstract:
Diplomová práce s názvem ?Marketing vybrané realitní kanceláře? se zabývá hodnocením marketingových aktivit mostecké franšízové pobočky realitní kanceláře Century 21 Bydlete s námi a následným navržením takových doporučení, která by mohla pozitivně ovlivnit působení realitní kanceláře na trhu. Hodnocení marketingových aktivit je v diplomové práci provedeno na základě komparace těchto aktivit s aktivitami …moreAbstract:
The thesis titled ?Marketing of selected real estate agency? deals with the evaluation of marketing activities of the franchise branch office estate agency Century 21 Bydlete s námi from Most and subsequent proposal such recommendations which could positively affect the working of the real estate agency in the market. The evaluation of marketing activities in the thesis is based on the comparison of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Helena Kovalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠKOVÁ, Veronika. \textit{Marketing vybrané realitní kanceláře}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/bpl075/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŠKOVÁ, Veronika. Marketing vybrané realitní kanceláře. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace
Anna Kabeeva -
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu
Nikola Mrůzková -
Hodnocení marketingových aktivit vybrané obchodní společnosti
Denisa Šusterová -
Vyhodnocení marketingových aktivit hospodářsky postiženého regionu - okres Most
Michaela Pechová -
Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu
Jekaterina Krivenchuk -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Robert Zeman -
Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL
Zuzana Rozsypalová -
Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků
Noémi Orosz