Inesa Medvid
Bachelor's thesis
Spotřební chování zákazníků na trhu elektroniky
Consumer behavior of customers in the electronics market
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na spotřební chování českých uživatelů tabletů Samsung Electronics. Teoretická část je věnovaná zpracování odborné literatury, týkající se spotřebního chování. Následně je vydefinován typický uživatel. Praktická část se zabývá výzkumem spotřebního chování typického uživatele Samsungu. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda chování předem vydefinovaného uživatele podle výrobce odpovídá …moreAbstract:
The final thesis is focused on consumer behavior of Czech users of Samsung Electronics tablets. The theoretical part is devoted to the processing of specialized literature related to consumer behavior. Then a typical user is defined. The practical part deals with the research of the consumption behavior of a typical Samsung user. The aim of the research was to find out whether the behavior of the predefined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Reader: Hana Volfová, Ing.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Ochrana průmyslových vzorů ve světle případů Apple v Samsung
Martin Čajka -
Využití tabletu ve speciální mateřské škole.
Eliška HOLUBOVÁ -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights