Petr Dlouhý

Master's thesis

Baťa - výzkum postavení značky

Bata - Research on Brand's Position
Abstract:
Diplomová práce, jejímž účelem bylo zjistit postavení značky Baťa mezi spotřebiteli generací X, Y a Z, je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Zatímco teoretická část se zabývá značkou jako takovou, jádrem praktické části je výzkum postavení značky Baťa. Teoretická část přibližuje definici značky a brandu, prvky značky, identitu, image a osobnost značky. Význam, funkce značky, a její hodnota …more
Abstract:
The main objective of this diploma thesis was to find out about the position of the brand Bata among consumers of generations X, Y and Z. Thesis is divided in two parts. While the theoretical part examines brand as such, research on the position of the brand Bata is the core of the practical part. The theoretical part takes a closer look at brand's definition, its components, identity, image and personality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68539