Jiří Fíla
Bakalářská práce
Nové trendy v digitálním marketingu
New trends in digital marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce byla zaměřena na specifika oboru digitálního marketingu a trendů, kterými aktuálně tento obor prochází. Cílem práce bylo tyto poznatky efektivně využít v návrhu na realizaci marketingové kampaně zvoleného produktu. V první části byly uvedeny základní informace o oboru digitálního marketingu. V následující části byly popsány nástroje a techniky, které aktuálně prochází trendem …víceAbstract:
This bachelor thesis was focused on specifics of digital marketing and its current trends. The aim of this thesis was to use findings from theoretical part and create a suggestion for marketing campaign of selected product. The first part provided the basic information about the field of digital marketing. The following section described tools and techniques which actually are the trend. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing as a tool to improve business performance
Viktoriia Dobrovolska -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova
Název
Vložil
Vloženo
Práva