Jiří Fíla

Bakalářská práce

Nové trendy v digitálním marketingu

New trends in digital marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce byla zaměřena na specifika oboru digitálního marketingu a trendů, kterými aktuálně tento obor prochází. Cílem práce bylo tyto poznatky efektivně využít v návrhu na realizaci marketingové kampaně zvoleného produktu. V první části byly uvedeny základní informace o oboru digitálního marketingu. V následující části byly popsány nástroje a techniky, které aktuálně prochází trendem …více
Abstract:
This bachelor thesis was focused on specifics of digital marketing and its current trends. The aim of this thesis was to use findings from theoretical part and create a suggestion for marketing campaign of selected product. The first part provided the basic information about the field of digital marketing. The following section described tools and techniques which actually are the trend. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses bq1xoh bq1xoh/2
14. 12. 2017
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.