Bc. Romana Věntusová

Diplomová práce

Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Project of Innovation Marketing Communication Strategy of EKO-KOM, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the field of marketing communication, especially on the social marketing. The goal of this work was to inovate marketing communication strategy of the EKO-KOM, a.s. company. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary research which used both czech and foreign professional literature sources was done. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Věntusová, Romana. Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe