Public relations neziskové organizace MENS SANA o. s. Ostrava – Tereza MOLATOVÁ
Tereza MOLATOVÁ
Bakalářská práce
Public relations neziskové organizace MENS SANA o. s. Ostrava
Public relations in non-profit organization MENS SANA o. s. Ostrava
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na teoretickou část Public relations (PR) počínaje historii a vznikem, definicí, základními termíny, komunikací a marketingovým mixem služeb konče. Dále pak na praktickou část, ve které nalezneme návrh na zlepšení Public relations organizace MENS SANA. V praktické části vycházím z teoretických poznatků první části. PR se v neziskovém sektoru zaměřuje na komunikaci …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is focused on a theoretical part of Public Relations (PR) including history and origins, definitions, basic terms, communication and marketing mix of services. In a practical part we can find a proposal to improve Public Relations of MENS SANA organisation. The practical part is based on the theoretical knowledge from the first part. In a non-profit sector, PR is focused on communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Tímea Trzos, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOLATOVÁ, Tereza. Public relations neziskové organizace MENS SANA o. s. Ostrava. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík