Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché – Martina Borýsková
Martina Borýsková
Bachelor's thesis
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Tripadvisor.com as a data source for analysis of client feedback of Restaurant Le Marché
Anotácia:
Zákaznické on-line recenze jsou v současné době velmi důležitým informačním zdrojem pro potenciální zákazníky i podnikatelské subjekty. Cílem této bakalářské práce je analyzovat zpětnou vazbu zákazníků restaurace Le Marché za využití zákaznických hodnocení na recenzním portále TripAdvisor.com. Hlavní metodou zpracování této bakalářské práce byla zvolena analýza volně dostupným dat z recenzního portálu …viacAbstract:
Customer on-line reviews are very important source of information for potential customer and also for entrepreneurs. The aim of this bachelor’s thesis is to analyze customer feedback of Restaurant Le Marché with utilization of customer’s reviews on server TripAdvisor.com. The main selected method is analysis freely available customer reviews complemented with research of available literature, internet …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13871/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORÝSKOVÁ, Martina. \textit{Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/bqhidc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
Daniel Demarteni -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Valerie Benešová -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová