Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury – Bc. Michaela HANOVÁ
Bc. Michaela HANOVÁ
Master's thesis
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Inquiry-based education of czech language and literature
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spojením principů badatelsky orientované výuky s výukou předmětu Český jazyk a literatura. Pojednává o potřebách zavádění moderních prostředků do výuky českého jazyka a zachycuje rysy badatelsky orientované výuky, které jsou pro její aplikaci v českém jazyce výhodné. Diplomová práce předkládá návrhy vyučovacích hodin českého jazyka a literatury pro 6. ročník základní školy …moreAbstract:
My thesis deals with combining the principles of research-oriented teaching with the teaching of the Czech language and literature subject. It discusses the needs of introducing modern means into the teaching of the Czech language and captures the features of research-oriented teaching that are advantageous for its application in the Czech language. The thesis presents proposals for Czech language …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Igor Fic, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANOVÁ, Michaela. Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Czech Language and Literature for Lower Secondary Schools / UČJma-UPREVmi
Theses on a related topic
-
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením
Lucie BEREŠOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights