Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury – Bc. Michaela HANOVÁ
Bc. Michaela HANOVÁ
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Inquiry-based education of czech language and literature
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spojením principů badatelsky orientované výuky s výukou předmětu Český jazyk a literatura. Pojednává o potřebách zavádění moderních prostředků do výuky českého jazyka a zachycuje rysy badatelsky orientované výuky, které jsou pro její aplikaci v českém jazyce výhodné. Diplomová práce předkládá návrhy vyučovacích hodin českého jazyka a literatury pro 6. ročník základní školy …víceAbstract:
My thesis deals with combining the principles of research-oriented teaching with the teaching of the Czech language and literature subject. It discusses the needs of introducing modern means into the teaching of the Czech language and captures the features of research-oriented teaching that are advantageous for its application in the Czech language. The thesis presents proposals for Czech language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Igor Fic, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANOVÁ, Michaela. Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství přírodopisu a environmentání výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením
Lucie BEREŠOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ
Název
Vložil
Vloženo
Práva