Bc. Lucie Minářová

Bachelor's thesis

Nákupní chování

Buying behaviour
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování, podporu prodeje a cenové úpravy. Teoretická část se zabývá nákupním chováním, faktory, které jej ovlivňují, podporou prodeje, marketingovým pojmem merchandising a jemu blízkými metodami a pojmy. Praktická část se zaměřuje na konkrétní využití metod merchandisingu a vyhodnocení nákupního chování na základě pozorování a kvantitativního výzkumu v nejmenovaném …more
Abstract:
The thesis deals with buying behavior, sales promotion and price adjustments. The theoretical part deals with the shopping behavior, factors that affect it, sales promotion, marketing term „merchandising“ and also methods and terms, which are related to merchandising. The practical part is focused on concrete use of the merchandising methods and evaluating shopping behavior based on observation and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management