Zlata Paprstková

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu piva

Consumer Behaviour Analysis on the Beer Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu piva v České republice. Cílem bylo identifikovat klíčové faktory, které zákazníky ovlivňují při nákupu piva. Dílčími cíli bylo zjistit, jaký typ piva a druh balení spotřebitelé nakupují nejčastěji, které značky piv jsou nejvíce preferovány, jak často a kde dochází ke konzumaci piva, kolik peněz se za pivo měsíčně utratí a jaká kritéria jsou …více
Abstract:
The diploma thesis discusses Consumer Behaviour on the Beer Market in the Czech Republic. The goal was to identify the key factors that influence customers purchasing beer. Partial goals were to determine what type of beer and packaging consumers buy most often, which beer brands are most preferred, how often and where beer is consumed, how much money is spent on beer per month and what selection criteria …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Milena Lahutová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod