Bc. Petr Škrobák
Bakalářská práce
Marketingový mix malého podniku
Small business marketing mix
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného malého podniku a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V teoretické části práce budou vymezena teoretická východiska marketingového mixu. V praktické části bude provedena analýza současného marketingového mixu vybraného malého podniku. Na základě výsledků analýzy budou navržena doporučení pro zlepšení současné situace …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected small enterprise and to propose recommendations for improving the current situation. In the theoretical part of the thesis the theoretical background of the marketing mix will be defined. In the practical part an analysis of the current marketing mix of the selected enterprise will be carried out. Based on the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cc8fn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingový mix podniku a návrh na jeho zlepšení
Jakub Kirchner -
Marketingový mix vybraného podniku
Jan Horký -
Marketingový mix produktů malé firmy
Veronika Lokajová -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová