Bc. Petr Škrobák

Bakalářská práce

Marketingový mix malého podniku

Small business marketing mix
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného malého podniku a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V teoretické části práce budou vymezena teoretická východiska marketingového mixu. V praktické části bude provedena analýza současného marketingového mixu vybraného malého podniku. Na základě výsledků analýzy budou navržena doporučení pro zlepšení současné situace …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected small enterprise and to propose recommendations for improving the current situation. In the theoretical part of the thesis the theoretical background of the marketing mix will be defined. In the practical part an analysis of the current marketing mix of the selected enterprise will be carried out. Based on the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cc8fn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management