Bc. Petr Škrobák

Bachelor's thesis

Marketingový mix malého podniku

Small business marketing mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného malého podniku a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V teoretické části práce budou vymezena teoretická východiska marketingového mixu. V praktické části bude provedena analýza současného marketingového mixu vybraného malého podniku. Na základě výsledků analýzy budou navržena doporučení pro zlepšení současné situace …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected small enterprise and to propose recommendations for improving the current situation. In the theoretical part of the thesis the theoretical background of the marketing mix will be defined. In the practical part an analysis of the current marketing mix of the selected enterprise will be carried out. Based on the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management