Bc. Petr Škrobák
Bachelor's thesis
Marketingový mix malého podniku
Small business marketing mix
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného malého podniku a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V teoretické části práce budou vymezena teoretická východiska marketingového mixu. V praktické části bude provedena analýza současného marketingového mixu vybraného malého podniku. Na základě výsledků analýzy budou navržena doporučení pro zlepšení současné situace …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected small enterprise and to propose recommendations for improving the current situation. In the theoretical part of the thesis the theoretical background of the marketing mix will be defined. In the practical part an analysis of the current marketing mix of the selected enterprise will be carried out. Based on the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cc8fn/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingový mix podniku a návrh na jeho zlepšení
Jakub Kirchner -
Marketingový mix vybraného podniku
Jan Horký -
Marketingový mix produktů malé firmy
Veronika Lokajová -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová