Politické podnikání: případová studie ANO 2011 – Anna VOŘÍŠKOVÁ
Anna VOŘÍŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Politické podnikání: případová studie ANO 2011
Political business: key study ANO 2011
Anotácia:
Tato bakalářská práce si pokládá otázku, zda politické hnutí ANO 2011 odpovídá konceptu strany typu firmy. Na začátku je nejprve rozebrán pojem politických stran a politických hnutí, jejich postavení a rozdělení. Jedná se o základní pojmy, které jsou zásadní pro tuto práci. Z hlediska metodiky šetření je v bakalářské práci použito porovnání s charakteristickými body, definující stranu typu firmy. Krátce …viacAbstract:
This bachelor's thesis raises the question of whether the ANO 2011 political movement corresponds to the concept of a company-type party. At the beginning, the concept of political parties and political movements, their position and division is first analysed. These are the basic concepts that are essential for this work. In terms of survey methodology, the bachelor's thesis uses a comparison with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Lukáš Novotný, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŘÍŠKOVÁ, Anna. Politické podnikání: případová studie ANO 2011 . Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Political Science / Po-Fi,sz
Práce na příbuzné téma
-
Strana-firma jako nový typ politické strany - ověření konceptu na vybraných případech
Jan DUFEK -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Financování ANO Andreje Babiše prizmatem konceptu politické strany-firmy
Josef Šíp -
Analýza ideového profilu ANO 2011 z pohledu organizačně-vývojového typu politických stran
Karel KINDL -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Volební kampaně strany TOP 09 a hnutí ANO 2011 ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014
Michal NĚMEC -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková