Petra Kredatusová

Master's thesis

Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame

Cultural aspects of international marketing communications companies L'Oréal and Oriflame
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a jejich vlivem na použití marketingových nástrojů konkrétních společností na různých trzích. Práce hodnotí, jakým vlivem se podílí kulturní prostředí na komunikaci společností se spotřebiteli. Analyzovány jsou webové stránky společnosti L'Oréal a webové stránky vybraných značek spotřební kosmetiky pod společnost L'Oréal spadající, a to pro americký …viac
Abstract:
This thesis is focused on cultural differences and their influence on the usage of marketing tools of specific companies in various markets. The thesis evaluates the effect of the cultural environment on companies' communications with consumers. There are analyzed American, Indian and Chinese websites of cosmetics company L'Oréal and websites of selected brands of consumer cosmetics that come under …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedúci: Michal Novák
  • Oponent: Pavel Štrach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44940