Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží – Bc. Petr Neckař
Bc. Petr Neckař
Bachelor's thesis
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Criteria influencing the purchasing decision process of customer at purchasing selected goods
Abstract:
Práce se zabývá použitými marketingovými nástroji v konkrétní společnosti AAA Auto Internationale a.s. Především využitím nástrojů In-store marketingu a jejich vlivu v kupním rozhodovacím procesu při koupi ojetého vozu. Informace uvedené v teoretické části jsou použity k popisu in-store marketingové komunikace firmy a AAA Auto. Cílem je popsat současný stav a najít možnosti zlepšení v dané oblasti …moreAbstract:
The Bachelor’s thesis adresses the usage of marketing tools at company AAA Auto Internationale a.s. It deals with an implementation of In-store marketing tools and their influence on customer´s decision-makig process then buying an used car. Theoretical knowledge from the first part is used to describe in-store marketing communication and visual communication at AAA Auto in the second practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nbwda/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NECKAŘ, Petr. \textit{Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bswegm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Aidana Abdilkyzy -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová