Bc. Petr Neckař

Bachelor's thesis

Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží

Criteria influencing the purchasing decision process of customer at purchasing selected goods
Abstract:
Práce se zabývá použitými marketingovými nástroji v konkrétní společnosti AAA Auto Internationale a.s. Především využitím nástrojů In-store marketingu a jejich vlivu v kupním rozhodovacím procesu při koupi ojetého vozu. Informace uvedené v teoretické části jsou použity k popisu in-store marketingové komunikace firmy a AAA Auto. Cílem je popsat současný stav a najít možnosti zlepšení v dané oblasti …more
Abstract:
The Bachelor’s thesis adresses the usage of marketing tools at company AAA Auto Internationale a.s. It deals with an implementation of In-store marketing tools and their influence on customer´s decision-makig process then buying an used car. Theoretical knowledge from the first part is used to describe in-store marketing communication and visual communication at AAA Auto in the second practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní