Tvorba image nekomerční organizace – Bc. Alena Sládečková
Bc. Alena Sládečková
Master's thesis
Tvorba image nekomerční organizace
Creation of a non-commercial organization image
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast budování image neziskových organizací (dále NNO), jejichž význam v posledním desetiletí vzrůstá. NNO jsou iniciátory změn a nových trendů ve společnosti a nositeli morálních hodnot. Cílené budování dobré pověsti, je pro ně životně nezbytné z důvodu jejich přímé závislosti na podpoře dárci. Práce formuluje kroky v budování image, firemní identity a jejich významu …viacAbstract:
This diploma thesis concerns the image creation of non-profit organizations (NPO) which importance and social value grew significantly during last decade. They are initiators of changes and new trends in society and bearers of moral values. Their vital need is precise goodwill development because of their primary dependence on support of donators. Thesis formulates fundamental approaches in image and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u51si/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Strategie využívané neziskovými organizacemi k náboru dobrovolníků
Klára Jiřičková -
Komunikační strategie Wannieck Gallery
Jitka Zaoralová -
PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán
Leila Rakhmatulina -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Benišová