Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz – Bc. Sabina Boudová
Bc. Sabina Boudová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz
The Project of Marketing Communication of Selected Aukro Target Group
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšit marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz, což je největší obchodní portál podporující aukce i nákup a prodej za pevné ceny na českém internetu. Diplomová práce je rozdělena do třech stěžejních částí. Nejprve jsou v teoretické části vysvětleny poznatky z oblasti marketingu, které souvisí s tématem diplomové práce. V úvodu analytické …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to improve marketing communication with selected target group of Aukro.cz, which is the biggest business portal supporting auctions, purchase and sale at fixed prices on the czech internet. This thesis is divided into three main parts. First, the theoretical part explains findings from the field of marketing, which are related to the topic of the Diploma thesis. The company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUDOVÁ, Sabina. \textit{Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bt0cus/.
Jak správně citovat práci
Boudová, Sabina. Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka