Digitální nástěnky ve výuce jazyků na základní škole. – Tomáš REINIGER
Tomáš REINIGER
Bachelor's thesis
Digitální nástěnky ve výuce jazyků na základní škole.
Digital noticeboards in language education at elementary schools.
Anotácia:
Tato bakalářská práce představuje digitální nástěnky a jejich využití ve výuce na základních školách. Dále představuje 7 aplikací pro jejich tvorbu. Tyto aplikace jsou následně využity pro tvorbu sady úloh pro základní školy. Obsahuje taktéž dotazníkové šetření, které bylo vyplněno učiteli základních škol a závěry, které z něj vyplynuly. V poslední kapitole se nachází popis infografiky a jak byla vytvořena …viacAbstract:
This bachelor's thesis presents digital noticeboards and their use in teaching at elementary schools. It also presents 7 applications for their creation. These applications are then used to create a set of excercises for elementary schools. It also contains a questionnaire survey that was filled by elementary school teachers and the conclusions that emerged from it. The last chapter contains a description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Benediktová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REINIGER, Tomáš. Digitální nástěnky ve výuce jazyků na základní škole.. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Natural Science Studies / Information Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Šetření přijetí digitální měny
Nikol Debnárová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální dovednosti učitelů mateřských škol při aplikaci digitálních technologií
Aneta Řezníčková -
Stav digitální gramotnosti vyučujících na druhém stupni základní školy a možnosti jejího rozvoje
Jakub ZÁMEČNÍK -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková