Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek – Lukáš Pastier
Lukáš Pastier
Diplomová práce
Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek
Customer satisfaction analysis of company Cafe Hrnek
Anotace:
Cílem diplomové práce je pomocí korelační závislosti zanalyzovat zákaznickou spokojenost se službami Cafe Hrnek a zodpovědět předem stanovené výzkumné otázky, které se zaměřovaly nejen na zákaznickou spokojenost, ale i na behaviorální záměry zákazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické části a z výzkumu metodou PAPI, bylo vydefinováno 17 klíčových faktorů, které významně ovlivňují celkovou …víceAbstract:
Objective of this thesis was to analyze customer satisfaction with services of Cafe Hrnek by using correlation analysis and was to answer research questions that were focused not only on customer satisfaction but also on behavioral intentions. Based on earned informations from the theoretical part and from the PAPI method research there were defined 17 key factors which significantly affect overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86451
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
JieWang Yan -
Mystery Shopping - An efficient tool of quality assurance in the hospitality industry
Maria Bykova