Lukáš Pastier

Diplomová práce

Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek

Customer satisfaction analysis of company Cafe Hrnek
Anotace:
Cílem diplomové práce je pomocí korelační závislosti zanalyzovat zákaznickou spokojenost se službami Cafe Hrnek a zodpovědět předem stanovené výzkumné otázky, které se zaměřovaly nejen na zákaznickou spokojenost, ale i na behaviorální záměry zákazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické části a z výzkumu metodou PAPI, bylo vydefinováno 17 klíčových faktorů, které významně ovlivňují celkovou …více
Abstract:
Objective of this thesis was to analyze customer satisfaction with services of Cafe Hrnek by using correlation analysis and was to answer research questions that were focused not only on customer satisfaction but also on behavioral intentions. Based on earned informations from the theoretical part and from the PAPI method research there were defined 17 key factors which significantly affect overall …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86451