Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh – Bc. Lucie Hrušková
Bc. Lucie Hrušková
Diplomová práce
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
The New Product Launch Psychological Aspects
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou psychologických aspektů zavádění nového kosmetického produktu na trh. Cílem práce je vyhodnotit psychologický vliv jednotlivých složek marketingového mixu na nákupní rozhodování spotřebitele V teoretické části jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace), za použití odborné literatury a článků je charakterizován jejich …víceAbstract:
The thesis is concerned with an analysis of psychological aspects during establishment of new cosmetic product to the market. The theoretical part describes particular components of marketing mix 4 P (product, price, place, promotion) using technical literature and articles and the psychological impact on purchasing behaviour is characterisied . The practical part compares particular product of dm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gpc40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Analýza spotřebitelského chování k privátním značkám potravin na českém trhu
Kateřina RYŠKOVÁ -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Terezie Barančicová