Hai Yen Trinh

Bakalářská práce

Komunikační mix cognac baru U Staré studny

Communication mix of a cognac bar U Staré studny
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současný komunikační mix a na základě této analýzy a výsledků z kvalitativního výzkumu navrhnout efektivnější mix takovým způsobem, aby všeobecně zvýšil povědomí o baru a o koňaku samotném. Komunikační kampaň by měla zároveň oslovit a přilákat i mladší cílovou skupinu. V teoretické části jsou vymezené pojmy jako marketing, marketingová komunikace a její …více
Abstract:
The essential aim of the Bachelor's Thesis is analysing the current communication mix. According to the analysis and the results of the qualitative research, an effective mix is suggested in purpose to raise awareness of the cognac bar and cognac itself. The communication campaign should also address and allure a young focus group. In the theoretical part, there are explained terms such as marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57657