Komunikační mix cognac baru U Staré studny – Hai Yen Trinh
Hai Yen Trinh
Bakalářská práce
Komunikační mix cognac baru U Staré studny
Communication mix of a cognac bar U Staré studny
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat současný komunikační mix a na základě této analýzy a výsledků z kvalitativního výzkumu navrhnout efektivnější mix takovým způsobem, aby všeobecně zvýšil povědomí o baru a o koňaku samotném. Komunikační kampaň by měla zároveň oslovit a přilákat i mladší cílovou skupinu. V teoretické části jsou vymezené pojmy jako marketing, marketingová komunikace a její …víceAbstract:
The essential aim of the Bachelor's Thesis is analysing the current communication mix. According to the analysis and the results of the qualitative research, an effective mix is suggested in purpose to raise awareness of the cognac bar and cognac itself. The communication campaign should also address and allure a young focus group. In the theoretical part, there are explained terms such as marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57657
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek