Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu. – Tomáš Chlubna
Tomáš Chlubna
Bakalářská práce
Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu.
Analysis of factors affecting the sales of cars of company ŠKODA AUTO a.s. on the Turkish market.
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je popis specifik tureckého trhu s osobními automobily a jejich dopad na prodeje vozů značky Škoda. Cílem práce je především popsat aktuální situaci na tureckém trhu, pozici společnosti Škoda Auto a.s. a konkrétních modelů, užití marketingové komunikace na příkladech v praxi. To vše je doprovázeno přiblížením konkrétní ekonomické a politické situace. Dále je popsáno …víceAbstract:
The main theme of bachelor thesis is to describe specifics of the Turkish passenger car market and its impact on sales of the Škoda brand. Aim of the work is primarily to describe current situation on the Turkish market, position of the company Škoda Auto a.s. and the concrete models, usage of marketing communication with examples in practice. All this is accompanied by description of the concrete …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Proniknutí české firmy na turecký trh (s využitím případové studie)
Klára Lukavská -
Obchodování s pšenicí na burze
Sergei Bataev -
Analýza dopadů působení firmy Škoda Auto na mikroregion Mladá Boleslav
Tereza Cvrčková -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Podnikové školství na příkladu společnosti ŠKODA AUTO
Dagmar Kohoutová -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Získávání a výběr pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.
Jana Valerová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková
Název
Vložil
Vloženo
Práva