Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu. – Tomáš Chlubna
Tomáš Chlubna
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu.
Analysis of factors affecting the sales of cars of company ŠKODA AUTO a.s. on the Turkish market.
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je popis specifik tureckého trhu s osobními automobily a jejich dopad na prodeje vozů značky Škoda. Cílem práce je především popsat aktuální situaci na tureckém trhu, pozici společnosti Škoda Auto a.s. a konkrétních modelů, užití marketingové komunikace na příkladech v praxi. To vše je doprovázeno přiblížením konkrétní ekonomické a politické situace. Dále je popsáno …moreAbstract:
The main theme of bachelor thesis is to describe specifics of the Turkish passenger car market and its impact on sales of the Škoda brand. Aim of the work is primarily to describe current situation on the Turkish market, position of the company Škoda Auto a.s. and the concrete models, usage of marketing communication with examples in practice. All this is accompanied by description of the concrete …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHLUBNA, Tomáš. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu.}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2016. Available from: https://theses.cz/id/buvt1q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Proniknutí české firmy na turecký trh (s využitím případové studie)
Klára Lukavská -
Obchodování s pšenicí na burze
Sergei Bataev -
Analýza dopadů působení firmy Škoda Auto na mikroregion Mladá Boleslav
Tereza Cvrčková -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Podnikové školství na příkladu společnosti ŠKODA AUTO
Dagmar Kohoutová -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Získávání a výběr pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.
Jana Valerová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights