Využití marketingu ke zvýšení atraktivity mikroregionu Toulovcovy Maštale – Hana Bukáčková
Hana Bukáčková
Master's thesis
Využití marketingu ke zvýšení atraktivity mikroregionu Toulovcovy Maštale
Utilization of Marketing to Increasing Attractive of the Mikroregion Toulovcovy Maštale
Anotácia:
Tématem diplomové práce je Využití marketingu ke zvýšení atraktivity mikroregionu Toulovcovy Maštale. Teoretická část definuje pojmy z regionálního rozvoje, cestovního ruchu a marketingu, dále popisuje vybraný mikroregion. Praktická část realizuje dotazníkové šetření, které vede ke zjištění názorů účastníků cestovního ruchu na tento mikroregion. Na základě výsledků z analýzy budou zpracovány návrhy …viacAbstract:
The theme of my dissertation is Utilization of Marketing to Increasing Attractive of the Mikroregion Toulovcovy Maštale. The theoretical part defines concepts of regional development, tourism and marketing, also describes the chosen microregion. The practical part consists of an opinion survey that helps us to find out the opinions of tourism participants about this microregion. Suggestions leading …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79707
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Jan Malinovský
- Oponent: Martin Novák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUKÁČKOVÁ, Hana. \textit{Využití marketingu ke zvýšení atraktivity mikroregionu Toulovcovy Maštale}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/buwdzx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová