Terezie Dobešová

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie

Online Marketing Communication of Stationery Stanislav Olsak in a Pandemic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online komunikací Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie a po ní. Cílem je zjistit, jak efektivní tato komunikace byla, zda přinesla výsledky a prozkoumat, jaké byly kroky, které Papírnictví SO podstoupilo. Teoretická část vysvětluje základní principy digitálního marketingu, reklamy na internetu a plánování komunikační strategie. Praktická část představí Papírnictví …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the online communication of Stationery Stanislav Olsak during and after the pandemic. The aim is to find out how effective this communication was, whether it brought results and to examine what were the steps taken by the Stationery SO. The theoretical part explains the basic principles of digital marketing, advertising on the internet and planning a communication strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dobešová, Terezie. Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe