Petr Kovalčík
Bakalářská práce
Marketing na Instagramu
Marketing on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociální sítě Instagram pro potřeby marketingu. Detailně popisuje vývoj marketingu a porovnává možnosti nejpoužívanějších sociálních sítí. Také srovnává výsledky sekundárních a aktuálnějších primárních dat dotazníků, které se zaměřují na využití Instagramu z pohledu uživatele a jeho interakcí s reklamou. V neposlední řadě obsahuje případovou studii marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of a social network called Instagram for marketing needs. It describes marketing development in detail and compares the possibilities of the most used social networks. It also compares the results of secondary and more recent primary data that focus on using Instagram from a user's perspective and its interaction with advertising. Last but not least, it includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2020
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Kateřina Brtinská -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
The influence of Instagram Micro-Celebrities on the purchasing habits and attitudes of Gen Z consumers towards Lifestyle Products
Prakash Christo -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková