Analýza marketingové komunikace motorestu – Jaroslava Šindelová
Jaroslava Šindelová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace motorestu
Marketing Communication Analysis of Roadside Restaurant
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace motorestu. Obsahem této práce je rozdělení do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola zahrnuje charakteristiku motorestu a charakteristiku jeho prostředí. Další se věnuje teoretickým východiskům, se zaměřením na teorii marketingové komunikace. V praktické časti práce se zabývám samotným procesem marketingového výzkumu. Obsahem …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is marketing communication analysis of the roadside restaurant. The content of this diploma thesis is separated into seven chapters. The first chapter contains introduction. The second chapter includes a characteristic of the roadside restaurant and the description of its background. The next chapter deals with theory, especially with the theory of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/89319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Adam Kondělka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová