Pícha Pícha
Bakalářská práce
Marketing z pohledu agentury
Marketing from the agency's point of view
Anotace:
Tématem práce je marketing z pohledu agentury. Cílem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit prodejnost daného produktu. V teoretické části závěrečné práce, jsou vymezeny základní pojmy marketingu. Praktická část se zabývá tvorbou reklamní kampaně pro společnost Puma, která obsahuje stanovené cíle reklamní kampaně, vyhodnocení cílové skupiny, dotazníkové šetření, rozpočtové …víceAbstract:
The aim of this thesis is definition of Marketing from agency’s point of view. The theoretical part decribes the basic concepts of marketing, as its forms or functions. The practical part deals with the creation of marketing camapign for the company Puma. The campaing contains main targets, determination of target group, questionnaire research, budget entries, choice of media, time plan of the campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ppk0e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán – marketingová agentura zaměřená na práci se sociálními sítěmi
Andrii Vertsiukh -
Podnikatelský plán - online marketingová agentura
Martin Havlín -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro kreativní marketingovou agenturu Share Yourself
Nikola Pozdílková -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur