Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců firmy – Klára Valentová
Klára Valentová
Diplomová práce
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců firmy
Analysis of employee job satisfaction in the company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pracovní spokojeností zaměstnanců v podniku a jejím rozborem ve vybrané firmě. Cílem práce je analyzovat pracovní spokojenost zaměstnanců ve vybraném podniku, zjistit míru této spokojenosti, odkrýt úzká místa a navrhnout doporučení, která by firma mohla následně aplikovat při svém fungování. Tato práce by měla odkrýt silné a slabé stránky firmy ve vztahu ke svým zaměstnancům …víceAbstract:
The Master's Thesis deals with the job satisfaction in the company and analyses it in the selected company. The goal of the thesis is to analyse job satisfaction in selected company, find out the level of satisfaction, uncover the bottlenecks and propose the recommendation, which could be applied in the future life of the company. This thesis would uncover the strong and weak points of the firm in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Kamila Trávníčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík