Bc. Kateřina Kloidová

Bakalářská práce

Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomoci firmě Kloida zvýšit prodeje nového produktu. Bakalářská práce zahrnuje konkrétní řešení této problematiky. Hlavním cílem je vypracování propagační strategie a její následná implementace na trh. Teoretická a metodická část zahrnuje poznatky z odborné literatury a její komparaci. Další částí je tvorba analýzy propagace firmy Kloida. V následující části se bakalářská práce …více
Abstract:
This aim of this Bachelor´s thesis will help firm Kloida to increase sales of the new products. Bachelor´s thesis include concrete solution proposals of established problems. The main objective is a completion of a promotional strategy and its subsequent implementation the market. Theoretical a methodical part of thesis concluded literature and comparing. Another part is about making the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Julie Tužová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích