Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh – Bc. Kateřina Kloidová
Bc. Kateřina Kloidová
Bachelor's thesis
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je pomoci firmě Kloida zvýšit prodeje nového produktu. Bakalářská práce zahrnuje konkrétní řešení této problematiky. Hlavním cílem je vypracování propagační strategie a její následná implementace na trh. Teoretická a metodická část zahrnuje poznatky z odborné literatury a její komparaci. Další částí je tvorba analýzy propagace firmy Kloida. V následující části se bakalářská práce …moreAbstract:
This aim of this Bachelor´s thesis will help firm Kloida to increase sales of the new products. Bachelor´s thesis include concrete solution proposals of established problems. The main objective is a completion of a promotional strategy and its subsequent implementation the market. Theoretical a methodical part of thesis concluded literature and comparing. Another part is about making the analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/vnc3a/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Julie Tužová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLOIDOVÁ, Kateřina. \textit{Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bvilel/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná