Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh – Bc. Kateřina Kloidová
Bc. Kateřina Kloidová
Bakalářská práce
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pomoci firmě Kloida zvýšit prodeje nového produktu. Bakalářská práce zahrnuje konkrétní řešení této problematiky. Hlavním cílem je vypracování propagační strategie a její následná implementace na trh. Teoretická a metodická část zahrnuje poznatky z odborné literatury a její komparaci. Další částí je tvorba analýzy propagace firmy Kloida. V následující části se bakalářská práce …víceAbstract:
This aim of this Bachelor´s thesis will help firm Kloida to increase sales of the new products. Bachelor´s thesis include concrete solution proposals of established problems. The main objective is a completion of a promotional strategy and its subsequent implementation the market. Theoretical a methodical part of thesis concluded literature and comparing. Another part is about making the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vnc3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Julie Tužová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná