Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s. – Bc. Kateřina Pavlíková
Bc. Kateřina Pavlíková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s.
Analysis of Marketing Communication of University of Finance and Administration
Anotácia:
V současné době si můžeme všimnout velké konkurence na poli terciálního vzdělání a právě tato konkurence nutí vysoké školy, a především ty soukromé, zaměřit se na marketingovou komunikaci. Hlavním cílem mé bakalářské práce je vyhodnotit použitou marketingovou komunikaci Vysoké školy finanční a správní, o. p. s. během uplynulých 4 let. Vedlejším cílem této práce je dále navrhnout případné zlepšení. …viacAbstract:
Nowadays we can notice high competition in the field of tertiary education and it is that competition which makes universities, especially private ones, focus on marketing communication. The main aim of the bachelor thesis is to evaluate used marketing communication of the University of Finance and Administration over last 4 years. The secondary aim is to propose further possible improvements. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/drfss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Slávek Boch -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Arnold Stemberg -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Rozbor finanční situace firmy Skanska CS a.s. za pomoci metod finanční analýzy (finanční analýza)
Alena Kalinová -
Zvýšení konkurenceschopnosti Vysoké školy finanční a správní o.p.s. pomocí event marketingu
Michaela Vaníčková -
Finanční výkazy a jejich využití pro hodnocení finanční situace firmy - porovnání požadavků na finanční výkazy nutných k dosažení úvěru nebo grantu z EU pro malou firmu
Věra Volfová -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková