Harriet Enyonam Kwawukume

Diplomová práce

Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.

Marketingu Strategie politických stran v Ghaně: případová studie tří hlavních politických stran v Ghaně
Anotace:
Cílem téhle diplomové práce je prozkoumat, jestli moderní politické strany v Ghaně jsou tržně orientovány v jejich přístupech a jestli marketingové nabídky tam poskytují řešení aktuálních problémů. Výsledek téhle studie poukazuje na to, že politickým stranám se daří kvůli dobrým vztahům, které udržují se svými členy a širokou veřejností. Tenhle přístup přináší pozitivní reference ze strany voličů, …více
Abstract:
The goal of this thesis is to examine whether contemporary political parties in Ghana are market-oriented in their approaches and whether marketing offers a solution to the current democratic challenges in Ghana. The result of the study shows that political parties are doing well by maintaining the relationship it has with its members and the general public at large. It is receiving strong positive …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Strejček, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management