Stanislava Koudelková

Master's thesis

Uplatnění individuálního vzdělávacího programu na málotřídních školách

Application of individual educational programme at schools with joined classes
Abstract:
V diplomové práci se zabývám uplatněním individuálního vzdělávacího programu na pěti malotřídních školách. Zjišťuji názor na jeho efektivitu z pohledu učitelů a rodičů. Práce se skládá ze dvou částí. První je teoretická, kde jsou definovány teoretické poznatky týkající se specifických poruch učení, jejich příčiny, diagnostika, formy péče, podpůrná opatření a hodnocení žáka. Jsou zde klasifikovány jednotlivé …more
Abstract:
In my degree work I deal with applying of the individual educational programme at five small schools where pupils are in mixed-age classes. I am interested in its efficiency according to teachers' and parents' views. The work consists of two parts. The first part is theoretical and the theory of specific learning disorders, their causes, diagnostics, treatment, supporting measures and evaluation of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Accessible from:: 27. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2014
  • Supervisor: PhDr. Jana Wernerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koudelková, Stanislava. Uplatnění individuálního vzdělávacího programu na málotřídních školách. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Master programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)