Bc. Jan Šafář, DiS.

Diplomová práce

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu marketingových aktivit značky Jägermeister. Jejím cílem je zhodnotit dosavadní marketingové aktivity v oblasti komunikace značky Jägermeister a z pozice jednoho z marketérů společnosti navrhnout jejich vhodnou obměnu pro budoucí období tak, aby i nadále korespondovaly s obecným cílem společnosti Rémy Cointreau týkajícím se šíření značky Jägermeister na českém …více
Abstract:
Presented diploma thesis deals with the topic of marketing activities of Jägermeister brand. Its aim is to review actual marketing communication activities and from the position of one of the company’s marketers to propose a suitable replacement for the future the way that would correspond with the general Rémy Cointreau company goals, which refer to spreading of the brand on the Czech market and to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní