Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace – Bc. Jan Šafář, DiS.
Bc. Jan Šafář, DiS.
Diplomová práce
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu marketingových aktivit značky Jägermeister. Jejím cílem je zhodnotit dosavadní marketingové aktivity v oblasti komunikace značky Jägermeister a z pozice jednoho z marketérů společnosti navrhnout jejich vhodnou obměnu pro budoucí období tak, aby i nadále korespondovaly s obecným cílem společnosti Rémy Cointreau týkajícím se šíření značky Jägermeister na českém …víceAbstract:
Presented diploma thesis deals with the topic of marketing activities of Jägermeister brand. Its aim is to review actual marketing communication activities and from the position of one of the company’s marketers to propose a suitable replacement for the future the way that would correspond with the general Rémy Cointreau company goals, which refer to spreading of the brand on the Czech market and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t2x25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková