Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů – Mgr. Martin SYNEK
Mgr. Martin SYNEK
Diplomová práce
Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů
Specific communication and corporate design fairs and exhibitions
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikačních specifikách výstav a veletrhů, o provázanosti corporate designu veletrhu s corporate identity organizátora akce, o variantách provázanosti a tvorby jednotlivých vizuálních stylů výstav a veletrhů. V teoretické části popisuje historii libereckých, brněnských a pražských veletrhů.Abstract:
Thesis deals with the specifics of communication fairs and exhibitions, the cohesion of corporate design and corporate identity to trade fair and organizer, the variations of cohesion and production of their visual styles. It deals with the history of Liberec, Brno and Prague fairs in the theoretic part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
17077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYNEK, Martin. Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil