Mgr. Martin SYNEK

Diplomová práce

Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů

Specific communication and corporate design fairs and exhibitions
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikačních specifikách výstav a veletrhů, o provázanosti corporate designu veletrhu s corporate identity organizátora akce, o variantách provázanosti a tvorby jednotlivých vizuálních stylů výstav a veletrhů. V teoretické části popisuje historii libereckých, brněnských a pražských veletrhů.
Abstract:
Thesis deals with the specifics of communication fairs and exhibitions, the cohesion of corporate design and corporate identity to trade fair and organizer, the variations of cohesion and production of their visual styles. It deals with the history of Liberec, Brno and Prague fairs in the theoretic part.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 17077

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Václav Svoboda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SYNEK, Martin. Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe