Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o. – Iveta KOUTNÁ
Iveta KOUTNÁ
Bachelor's thesis
Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.
Internal Communication within GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. Construction Company
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace a využívání PR nástrojů ve zvolené firmě.První část práce vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace PR pro následnou analýzu. Druhá kapitola analyticko - praktická část je složena z identifikace zkoumané firmy, dále z popisu metodiky vlastního průzkumu na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického …viacAbstract:
This Bachelor?s thesis analyses the level of internal communication and the use of PR tools in the selected company. The first part defines the theoretical and practical background, and the PR internal communication suggestions and methods for analysis. Chapter 2, the analytical-practical part, is comprised of the identification of the selected company, the description of the research methods on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
18692
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUTNÁ, Iveta. Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter