Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran – Bc. Tomáš Jahn
Bc. Tomáš Jahn
Master's thesis
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Political marketing - marketing communication of conservative european parties
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je politický marketing konzervativních politických stran v České republice. V první části má práce za účel popis a analýzu jednotlivých nástrojů marketingu a jejich aplikace v podmínkách politického prostředí. Jedním z cílů je i analýza rozdílů politického a standardního marketingu. V další částí jsem s v práci kladl za cíl analyzovat marketingovou kampaň zavedené politické …viacAbstract:
Topic of this master thesis is political marketing of conservative political subjects in Czech Republic. First part of this thesis is dedicated to description of marketing tools and their application in the environment of Czech political marketing. One of aspects which were described thoroughly is the difference between standard and political marketing. Next part of this thesis is dedicated to explanation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0hjx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Proměna a vývoj politické institucionalizace hnutí ANO 2011
Natálie Palounková -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
ANO 2011 jako příklad populistické strany?
Alžběta Prokešová -
Projevy populismu u hnutí ANO
Roman LEXA -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný