Regionální vlastivěda a její využití v primární škole - Hodonín – Linda JANOŠKOVÁ
Linda JANOŠKOVÁ
Master's thesis
Regionální vlastivěda a její využití v primární škole - Hodonín
The application of regional history and geography in primary education - Hodonín.
Abstract:
Diplomová práce je určena učitelům 1. stupně ZŠ ve městě Hodoníně. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmy týkajícími se regionální vlastivědy, vymezuje téma regionu v RVP ZV a nabízí způsoby výuky a organizační formy výuky, kterých lze využít. Empirická část práce přináší výsledky dotazníku pro učitele, který se týká využívání regionální vlastivědy ve výuce. Praktická část nabízí několik nápadů …moreAbstract:
This master's thesis is intended for teachers in primary schools in Hodonín. The theoretical part introduces basic terms related to regional history and geography, it defines the topic of region in the Framework Educational Programme for Basic Education and offers teaching methods and organisational forms, which can be used in practise. The empirical part presents the results of a questionnaire for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANOŠKOVÁ, Linda. Regionální vlastivěda a její využití v primární škole - Hodonín . Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Místně zakotvené učení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Aneta Houšková -
Místně zakotvené učení na 1.stupni základní školy
Lucie ŠVARCOVÁ -
GIS jako nástroj pro místně zakotvené environmentální učení
Václav ŽIDEK -
Místně zakotvené učení ve výuce přírodopisu s využitím CHKO Jeseníky
Šárka HUFOVÁ -
Principy místně zakotveného učení v učebnicích prvouky
Eliška POSPÍCHALOVÁ -
Náměty pro mimoškolní činnost zaměřené na botaniku s prvky místně zakotveného učení
Veronika VAŇKOVÁ -
Využití principů místně zakotveného učení při výuce zeměpisu na příkladu města Žďár nad Sázavou
Tereza Šťastná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights