Analýza známosti značky společnosti na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv – Lucie Kozoňová
Lucie Kozoňová
Bakalářská práce
Analýza známosti značky společnosti na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv
Analysis of Company Brand Recognition on the Market of Fresh Fruit and Vegetable Juices
Anotace:
Tématem bakalářské práce bylo analyzovat známost značky UGO juice bar na území města Ostravy. Jednalo se o analýzu jak spontánní, tak vyvolané známosti značky. Marketingový výzkum byl realizován pomocí metody osobního dotazování, které probíhalo ve třech okruzích, a to obchodní centrum Futurum, okolí obchodního centra a ve vzdálenější oblasti. Hlavním cílem práce byla analýza známosti značky UGO. Vedlejší …víceAbstract:
This submitted bachelor thesis analyzes the brand awareness of the UGO Juice Bar, particularly in the area of Ostrava city. It dealt with the analysis of immediate brand recall as well as aided awareness of the brand. The marketing research was performed by the method of personal enquiries which took place in three areas, namely the shopping centre Futurum, in the surroundings of the shopping centre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZOŇOVÁ, Lucie. \textit{Analýza známosti značky společnosti na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bx1256/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Analýza známosti značky na trhu doplňků stravy
Veronika Pavliková