Strategie přípravy žáka na vyučování na Hotelové škole Plzeň – Václava BABKOVÁ
Václava BABKOVÁ
Bachelor's thesis
Strategie přípravy žáka na vyučování na Hotelové škole Plzeň
Students' Classes Preparation Strategies at the Hotel School in Pilsen
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala strategií přípravy žáků na vyučování a jejich domácí přípravou. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je pojednáno o definicích, stylech způsobech a efektivitě učení. Dále je zde podrobněji rozvedena problematika týkající se psychologie mladého dospívajícího žáka a důležité faktory při učení, jako je paměť a …moreAbstract:
In my bachelor thesis I focused on the strategy of learners´ preparation for classes and their home preparation. The thesis is divided into a theoretical part and a practical one. The theoretical part deals with definitions, styles, methods and effectivity of learning. This part also deeply focuses on the issue concerning psychology of a young teenager and important factors such as memory and motivation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2012
Accessible from:: 11. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Václav Holeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BABKOVÁ, Václava. Strategie přípravy žáka na vyučování na Hotelové škole Plzeň. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Practical Training Teaching
Theses on a related topic
-
Vztahy mezi styly učení, osobnostními charakteristikami a akademickou úspěšností studentů učitelství
Martina Baláková -
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Poslechové strategie a styly učení v anglickém jazyce u žáků 9. ročníku
Gabriela Vašátová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Styly učení
Veronika Mrštíková -
Učební styly žáků střední školy jako východisko učitelovy koncepce vyučování
Ivana Poničanová